Subject: FW: Auditi kohustus Eestis registrisse kantud välismaa äriühingu filiaalil
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 9 Dec 2024 10:57:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Audiitorkogu soovituse alusel, suunan oma küsimust
Rahandusministeeriumisse.

Sooviksin teiega täpsustada, kas Eestis registrisse kantud välismaa
äriühingu filiaalil vastavalt Audiitortegevuse seadusele §99 aruandeaasta
näitajate tingimuste ületamisel tekkib auditi kohustus?

Või vastavalt Äriseadustik §388.2, kui filiaali konsolideeriv üksus
(emaettevõtte) avalikustab majandusaasta aruannet Austria e-registris,
siis Eestis registrisse kantud välismaa äriühingu filiaalil auditi
kohustus ei rakendu?

Audiitortegevuse seadus–Riigi Teataja
<https://www.riigiteataja.ee/akt/13275292?leiaKehtiv>

Raamatupidamise seadus–Riigi Teataja
<https://www.riigiteataja.ee/akt/123112021003?leiaKehtiv>

Äriseadustik–Riigi Teataja
<https://www.riigiteataja.ee/akt/131122010019?leiaKehtiv>

Tänud ette selgituseni jõudmise eest,

Parimate soovidega / Kind regards,

Natalja Nešumajeva

Senior Accountant

Boehringer Ingelheim RCV GmbH & Co KG Eesti filiaal

Pärnu mnt 141 | Tallinn 11314

M +372 53402065
E   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <https://www.boehringer-ingelheim.com/>

This e-mail is confidential and may also be legally privileged. If you are
not the intended recipient please reply to sender, delete the e-mail and
do not disclose its contents to any person. Any unauthorized review, use,
disclosure, copying or distribution is strictly prohibited. Privacy
Notice: We use personal data for current and future business
collaborations, and will retain such data for the duration of our business
relationship. During the course of our business relationship we may
collect contact data, data about professional qualifications (publications
etc.). Some of the data is sourced from public sources and websites. Legal
basis: Article 6 (1) b) and f) EU GDPR. Click
<https://www.boehringer-ingelheim.at/en/data-privacy-0> here for more
information on the local company website of the respective country about
data protection at Boehringer Ingelheim and your rights. Please note that
additional privacy notices may apply and that all these privacy notices
might be updated from time to time.

From: Mare Kingo <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 9. detsember 2024 10:43
To: Nesumajeva,Natalja (FACT) BI-EE-T
<[email-masked]>
Subject: Auditi kohustus Eestis registrisse kantud välismaa äriühingu
filiaalil

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

CAUTION: Do not click links, scan QR codes, or open attachments unless you
trust the sender; this email is from an external sender (outside
Boehringer Ingelheim).

Tere!

Helistasin, et täpsustada küsimuse asjaolusid.

Palun võtke minuga ühendust.

Heade soovidega

Mare Kingo

Kantsler

Audiitorkogu

Parda t 12, 10151 Tallinn

Tel: 50 90577

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.audiitorkogu.ee/> www.audiitorkogu.ee

From: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, 4 December 2024 17:59
To: Audiitorkogu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Auditi kohustus Eestis registrisse kantud välismaa äriühingu
filiaalil

Tere!

Sooviksin teiega täpsustada, kas Eestis registrisse kantud välismaa
äriühingu filiaalil vastavalt Audiitortegevuse seadusele §99 aruandeaasta
näitajate tingimuste ületamisel tekkib auditi kohustus?

Või vastavalt Äriseadustik §388.2, kui filiaali konsolideeriv üksus
(emaettevõtte) avalikustab majandusaasta aruannet Austria e-registris,
siis Eestis registrisse kantud välismaa äriühingu filiaalil auditi
kohustus ei rakendu?

Audiitortegevuse seadus–Riigi Teataja
<https://www.riigiteataja.ee/akt/13275292?leiaKehtiv>

Raamatupidamise seadus–Riigi Teataja
<https://www.riigiteataja.ee/akt/123112021003?leiaKehtiv>

Äriseadustik–Riigi Teataja
<https://www.riigiteataja.ee/akt/131122010019?leiaKehtiv>

Tänud ette selgituseni jõudmise eest,

Parimate soovidega / Kind regards,

Natalja Nešumajeva

Senior Accountant

Boehringer Ingelheim RCV GmbH & Co KG Eesti filiaal

Pärnu mnt 141 | Tallinn 11314

M +372 53402065
E   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <https://www.boehringer-ingelheim.com/>

This e-mail is confidential and may also be legally privileged. If you are
not the intended recipient please reply to sender, delete the e-mail and
do not disclose its contents to any person. Any unauthorized review, use,
disclosure, copying or distribution is strictly prohibited. Privacy
Notice: We use personal data for current and future business
collaborations, and will retain such data for the duration of our business
relationship. During the course of our business relationship we may
collect contact data, data about professional qualifications (publications
etc.). Some of the data is sourced from public sources and websites. Legal
basis: Article 6 (1) b) and f) EU GDPR. Click
<https://www.boehringer-ingelheim.at/en/data-privacy-0> here for more
information on the local company website of the respective country about
data protection at Boehringer Ingelheim and your rights. Please note that
additional privacy notices may apply and that all these privacy notices
might be updated from time to time.